Isnin, 11 April 2011

tidak stabil

Bismillahirrahmanirrahim...

Nurul Wardah sangat tidak stabil. Bermula dari minggu lepas, 3 April, bila H sms kata 'we are over' <- where actually we'd never even start anything yet...

Macam stabil sikit bila H call balik hari isnin (04 APR) , kata dia tak niat pun sebenarnye, dan dia hantar sms tu sebab stress bila budak2 yang kenal kami akan tanya pasal 'wardah' bila jumpa @ berborak dengan dia...
recap ayat dia: aku dh tak nak malu & berharap lagi.. Pedih pulak baca ayat ni... Ok,patutnya dah selesai la kan.. tapi bila sebelum dia letak telefon, dia pesan: Jangan bagi harapan kat orang. respon aku time tu, cuma gelak dan kata terima kasih.InsyaAllah tak buat dah...haha
reality check: perasaan masa tu, sedih giler..mesti dia dh penat tunggu aku...3 tahun tu...haish. dan automatik terus terfikir kat sorang lagi hamba Allah ni ::si F, yang secara kasarnya macam aku tengah bagi harapan.. so, nekad nak bagitau dia, cuma tak tahu bila. Takut ada effect macam hari tu lagi...

5-8 APR: buat2 stabil..
9 APR: Ada kat rumah mak, nak balik pagi, akak suh tunggu dia datang. Nak balik petang ETD: lepas asar.
tapi pukul 2 lebih kot, F sms...(ni yang buat aku tak stabil balik), haish..kalau x reply langsung, macam x sopan lak.. so, reply lebih kurang. & bila stop reply,dia leh lak g call x sudah2..haish...memang biarkan je mula2, tapi bila abang & mak dah start jeling2, kenalah angkat...ha, maka terhamburlah semua yg nak diluahkan, bila dia tu degil sangat. 2 jam<- tempoh perbualan...x pasal2 aku kena balik umah sewa malam.. =.=

10 APR: ada bowling tournament kat Ampang petang ni (10hb). 1 ada exam pg ni, pas exam tetiba dia call ajak breakfast sama... kuarla gak, and memandangkan dh engah hari, dia tolong hantar g tempat bowling tu, sbb kalau tak, kena naik 2 tren, g umah add (plannya nak tumpang add pergi la)
Sampai tmpt bowling, ajak 1 join, dia kata nanti dulu, fikir..fine. Then naik, tetiba ada H!! adeh, x prepare pun nk jumpa dia dlm masa terdekat..so, x borak ngan dia pun, n sbb ada sikit probs, group kami kena bubar, n H balik..dia dtg ngan adik dia), so sms je la minta maaf sbb x tegur. (relief, sbb takut kalau tetiba 1 naik masa H masih ada kat situ, sekali 1 pun x mao join, nak balik umah)
sbb x leh fokus, aku terjatuh masa kat bowling tu!! haish, kalau masa reunion tape lagi..ni masa alumni gathering tuh.giler ah. dengan ramai super duper senior ada kat situ, ngan YB x balik lg, leh lak aku wat stunt camtuh..serious aku X STABIL....haish malu giler.....*dh lama giler x jatuh rasanya..lebam lutut ni ha..huhu

balik umah dlm 8.10pm br sampai, tido jap sbb pening...kul 11 abg Z call (hah? huhu sbb dia nak ilangkan mengantuk masa driving<-layankan je la) kul 2.00 dh x boleh tido... tetiba ter'emo. call 1, dia  xtido lagi... haish..terstart buat hal ngan dia.(lagi) NANGIS...siot la. x suka nangis sblm tido

11 APR: ok, konon2 nak start week ngan positif la..sampai2 ofis, shipper cam siot, operation team lak besar2kan citer kat management..haish..n plg x best my 'bos besar kat company kecik ni' lak leh put d blame on me..daaa aku cuma ikut / try buat based on his correspondent email je kot..ler.....

overall...aku mmg ter'effect ngan H.terbawa2 sampai minggu ni nampaknye..haish..xbest tol la
alahai 1, aku x tau nak tunggu ko lagi ke tak...pls find ur gurl & ur happiness ASAP, so then I could proceed with mine... penatla main tarik tali cenni... =.=

x suka cuma tulis hal2 macam ni...x ilmiah langsung!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan