Selasa, 29 Mei 2012

How could I reveal my dream to you?

Bismillahirrahmanirrahim...

Yesterday is our 'friendship anniversary' (apakah? huhu), yet I'm still guilty for not yet submit the assignment given (since last year)...

Well dear, actually, how could i reveal/confess my dream.. (T_T)

Yup i do use word "confess" as it may 'humiliate' me..(secara tersiratnya)
My previous dream is to see you happy. Once i know you're happy, I'll let you go. But now? My dream is to make you happy!! haha..semua pasal kamu.
(tak masuk, nk pergi umrah sebelum umur 35)

What ever you do, where ever you go, when ever you need, i"ll be there for you, to support you, to be with you... (tak ke cheesy giler statement ni)malu la nak cerita.. huuu

Kerana itulah saya tak mau REVEAL my dream. Saya cuma nak jadi orang yang sederhana serba serbi. Cukup apa adanya..sebab takut terlupa matlamat sebenar-My Ultimate Dream- Happily Ever After..Here and Day After.. to be you wife.. in world & Jannah.


Oh, berangan sudah.. tapi moga Allah permudah...

*Saya tak mahu kereta mewah, takut 'riak' dgn org yg bertaraf lebih rendah
*Saya tak nak kerja Pangkat tinggi, kalau cuma wat saya tak ada masa utk diri & suami famili..
*Saya tak nak rumah besar, kalau cuma wat kumpul habuk dan terbiar
*saya tak nak kereta menjalar (lebih dr satu), sbb tak nak kita seperate bila nak ke sana ke situ =p
*saya tak nak hidup kaya, takut anak2 terlampau dimanja- tak reti buat kerja
*saya cuma nak hidup sederhana, akhirat dikejar..kat dunia sekadar senang-seadanya...

InsyaAllah.

110 DTG. Fuuuh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan